چند روز پیش یک تریلر از گیمپلی بازی Ghost of Tsushima منتشر شد که همه را مجذوب خود کرده است. دقایق بسیاری از این تریلر به سیستم مبارزات بازی اختصاص داده شده بود.
با توجه به تمامی تریلرهایی که تاکنون از این عنوان دیدهایم، استودیو Sucker Punch به وضوح در مورد سیستم مبارزات بازی توضیح نداده و از مکانیزمهای پرده برنداشته است. به تازگی کارگردان بازی، نیت فاکس، در پادکست پلیاستیشن در مورد سیستم مبارزات بازی صحبت کرده و اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار داده است. با توجه به صبحتهای فاکس، مبارزات بازی واقعگرایانه و به شدت دقیق هستند. همچنین به نظر میرسد که بازیکنان اگر اشتباه کنند به سرعت کشته خواهند شد.
برای توصیف سیستم مبارزات بازی از سه کلمه استفاده میکنیم، گل، خون و فولاد. ما میخواهیم که مبارزات بازی واقعگرایانه و به شدت دقیق باشند. اگر یک فیلم سامورایی دیده باشید، با این حس آشنایی خواهید داشت. این مبارزها با یک ضربه شمشیر دشمنان خود را از پا در میآورند. استفاده از این حس سامورایی بودن کار سختی است، چون به این معنی خواهد بود که شما میتوانید به سرعت کشته شوید و این موضوع در مورد دشمنان شما نیز صدق میکند. برای رسیدن به این هدف ما زحمت زیادی کشیدیم و اکنون از نتیجه کار راضی هستیم و فکر میکنیم که به خوبی در بازی قرار گرفته است.
Ghost of Tsushima در تاریخ ۱۷ جولای (۲۷ تیر) به طور جهانی برای پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد. البته در ابتدا تاریخ آن ۲۶ ام ژوئن بود که به علت انتشار تاریخ جدیدی برای بازی The Last Of Us2 این تاریخ به تعویق افتاد.