راکاستار در مصاحبهای تازه درباره بازی Red Dead Redemption 2 از نقش بزرگ دنیای بازی در تجربه بازیکنان از مراحل اصلی و فرعی بازی صحبت کرد.
بازیهای جهان باز به مرحلهای رسیدند که ادغام مراحل فرعی با مراحل اصلی از اهمیت بسیاری برخوردارند و در سالهای اخیر بازیهایی عرضه شدند که از لحاظ مراحل فرعی و اختیاری کار فوقالعادهای انجام دادند. راکاستار که به نوعی استاد بازیهای ژانر جهان بار است، با بازی Red Dead Redemption 2 قصد دارد فراتر از این دو نوع مرحله در بازی برود.
«عمران سروار» (Imran Sarwar)، عضو تیم استودیو Rockstar North و کارگردان هنری بازی Red Dead Redemption 2، در مصاحبهای با مجله رسمی ایکسباکس، اعلام کرد که بهجای ایجاد فرق بین محتوای اصلی و محتوای فرعی، این بازی تنها محتوا در اختیار بازیکنان قرار میدهد و آنها خودشان باید با اکتشاف و اعمال مختلف به دنبال آنها بروند. او گفت:
ما سعی کردیم فراتر از مراحل داستانی و مراحل فرعی فکر کنیم، سعی کردیم تجربههای طبیعی زیادی برای بازیکنان بسازیم که آنها را دائماً مشغول نگه دارند. دنیای بازی پر از کارهای مختلف برای انجام دادن است و بهترین راه برای پیدا کردن آنها اکتشاف و عمل همراه با افرادی که با آنها آشنا میشوید است. صحبت کردن با مردم شهر یا اردوگاه معمولاً فعالیتهای جدیدی برای بازیکن ایجاد میکنند و شما هیچوقت نمیدانید که این فعالیتها چگونه تجربهای خواهند بود.
طبق چیزهایی که تا الان دیدیم، بازی Red Dead Redemption 2 قرار است تجربهای بینظیر باشد. به تازگی اطلاعات زیادی راجع به این بازی مانند جزئیات بالای دنیای آن منتشر شده است. این بازی ماه دیگر در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) برای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان عرضه میشود.