بازی Shadow of the Tomb Raider یکی از مورد انتظارترین عناوینی است که در سال جاری عرضه خواهد شد و با توجه به عملکرد خوب دو نسخه قبلی میتوان انتظار داشت که تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان رقم بزند.
اکنون استودیو سازنده بازی اطلاعاتی جدید از ان منتشر کرده است که نشان میدهد اهداف بزرگی برای این عنوان دارند. به تازگی سایت پیسی گیمر با کارگردان گیمپلی بازی، «وینسنت مونیر» (Vincent Monnier)، و نویسنده ارشد آن، «جیل موری» (Jill Murray)، از استودیو Eidos Montreal مصاحبهی داشته است که در آن جزئیاتی از هاب بازی و معماهای ان منتشر شد.
ما در بازی Shadow of the Tomb Raider به دنبال این نیستیم که شما با آزمون و خطا بازی کنید و برای درک جریان بازی نیاز باشد که بمیرید. کاری که ما از ابتدای سهگانه برای پازلها انجام دادهایم سرهم کردن اجسام است و شما نیاز است تا با جابجا کردن اجسام مسیر خود را پیدا کنید. به همین خاطر بازیکنان هنگام تچربه عناوین ما احساس نمیکند که تقبلی صورت گرفته است و هرگونه خطری را قبل از رخ دادن میتوانند پیشبینی کنند.
این دو اطلاعات جالبی درباره hub بازی منتشر کردهاند و به نظر میرسد که چندین نقطه در بازی به عنوان هاب در نظر گرفته شده است که یکی از آنها در کل سری بزرگترین محسوب میشود.
بازی Shadow of the Tomb Raider توسط استودیو Eidos Montreal و Crystal Dynamics در دست توسعه قرار دارد و شرکت اسکوئر انیکس آن را منتشر میکند. در این قسمت داستان لارا به سرانجام نخواهد رساند و در آینده نیز شاهد انتشار عناوین مستقلی از این سری خواهیم بود که با محوریت لارا کرافت جدید ساخته میشوند و خبری از بازگشت لارا کلاسیک و قدیمی نیست. این عنوان در تاریخ ۱۴ سپتامیر (۲۳ شهریور) برای پیسی، ایکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ عرضه میشود.
2 دیدگاه
farhad001
عکس خبر منو قشنگ یاد آنچ 4 میندازه
DarkDevill
فقط میترسم به تکرار دچار بشه بازی
اتفاقی که تو نسخه قبلی افتاد