استودیو FromSoftware به تازگی در مصاحبهای اطلاعات جدیدی از عنوان موردانتظار خود بازی Sekiro: Shadows Die Twice به انتشار رساند.
بهنظر میرسد که استودیو From Software با جدیدترین عنوان خود، بازی Sekiro: Shadows Die Twice قصد دارد تجربهای در اختیار طرفداران دهد که با بازیهای قبلی خود از جمله سری Dark Souls فرقهای متعددی دارد. این بازی به بازیکنان قابلیتهای زیادی مانند سرعت بیشتر در مبارزه و بازی بهصورت Stealth یا مخفیکاری میدهد. به تازگی ویدئویی از گیمپلی مخفیکاری بازی منتشر شد و سازندگان بازی پیشتر اعلام کردند که مخفیکاری نقش مهمی در بازی Sekiro: Shadows Die Twice دارد.
با اینکه این صحبت درست است، بازیکنانی که قصد داشتند تمام بازی را بهصورت نهانی انجام دهند از شنیدن گفته جدید استودیو FromSoftware خوشحال نمیشوند. در مصاحبهای با وبسایت DualShockers، «یاسوهیرو کیتائو» (Yasuhiro Kitao)، مدیر ارتباطات این استودیو، اعلام کرد که در بازی Sekiro: Shadows Die Twice قابلیت اسپید ران برای بازیکنان وجود دارد اما به پایان رساندن بازی فقط با استفاده از مخفیکاری به احتمال زیاد قابل انجام نخواهد بود. یکی از مواردی که این اجازه را نمیدهد مبارزههای باس است که حتماً باید انجام شوند. کیتائو گفت:
البته که باید باسهای بازی را شکست دهید. ما هنوز نمیدانیم که به پایان رساندن بازی فقط با استفاده از مخفیکاری امکانپذیر هست یا نه، اما همانند اسپید رانهای سری Dark Souls، بدون شک المانهای اسپید ران در این بازی نیز حضور دارند و فکر میکنم که طرفداران از آنها لذت میبرند.
اگر از طرفداران بازیهای استودیو FromSoftware هستید، بدون شک دور زدن مبارزههای باس بازی جهت اجرای گیمپلی نهانی را ترجیح نمیدهید. بههرحال گیمپلی نهانی بخش مهمی از بازی است و طبق ویدئوهایی که تابحال از آن دیدم، بهنظر گیمپلی جذابی است.
بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ ۲۲ مارس سال ۲۰۱۹ (مصادف با ۲ فروردین سال ۱۳۹۸) برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و پیسی منتشر میشود.