ما در E3 2018 شاهد رونمایی از بازی Dying Light 2 بودیم که بسیاری از بازیکنان را شگفت زده کرد و اکنون به نظر میرسد که استودیو Techland اهداف بزرگتری نسبت به نسخه قبل برای خود در نظر گرفته است.
با اینکه سیستم مبارزات و پارکور بازی دچار تغییراتی شدهاند ولی همچنان بر اساس سیستم نسخه قبلی هستند و حالا یکی از ویژگیهای بازی چند شاخه بودن و توانایی تصمیم گیری است و اینکار میتواند باعث تغییراتی عظیم در دنیای بازی شود.
طراح ارشد این عنوان از استودیو Techland در مصاحبه با سایت پالیگان در E3 2018 عنوان کرد که چند شاخه شدن داستان هدف مهمتری در پشت خود دارد. او ذکر کرد که بازی قبلی حدود ۵۰۰ هزار بازیکنان متفاوت در هر هفته داشت و در مجموعه ۱۳ میلیون بازیکن متفاوت آن را تجربه کردهاند و در این میان پیشنهادات بازیکنان به یکدیگر تاثیر زیادی بر روی موفقیت این عنوان داشته است. اکنون به نظر میرسد که بازی Dying Light 2 ویژگیهایی دارد که باعث میشود بازیکنان چند بار این عنوان را تجربه کنند.
ما سعی کردیم تا به نوعی درس یادبگیریم. ما یک انجمن و جامعه بازیکنی بسیار فعال داریم که به صورت مستقیم با ما در ارتباط هستند و حالا میخواهیم با داستان و روایت داستانی خود کاری کنیم که بازی را چندین بار تجربه کنند. به این جهت بازیکنی که نسخه قبل را ۴.۵۰۰ ساعت بازی کرده، اکنون میتواند بیشتر بازی را تجربه کنند و بازی کردنش معنی بیشتری نیز خواهد داشت.
بازی Dying Light 2 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرمهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پیسی منتشر خواهد شد.
1 دیدگاه
فرزاد
سلام روی رم ۸ گرافیک ۲ انویدیا mxam110 کرای۷ قابل اجراس؟