به تازگی مدیرعامل استودیو Telltale Games در گفتگویی آشکار کرده است که آنها دیگر بازیها را به صورت اپیزودیک نخواهند ساخت.
اوایل سال میلادی، LCG Entertainment داراییهای از هم پاشیده شدهی استودیو Telltale Games را خریداری کرد تا این استودیوی محبوب را احیا کند و در آن زمان قول دادند که بسیاری از بازیها و آثار دوستداشتنی آن را بار دیگر خواهند ساخت. اما تغییراتی که در استودیو ایجاد شد، از جمله عوض شدن پرسنل کاری، بدین معنا خواهد بود که رویکرد تیم برای پروسه ساخت بازیها و شاید مدل عرضه آنها نیز دچار دگرگونی خواهد شد.
به تازگی در مصاحبهای که جیمی اوتیلی مدیرعامل استودیو Telltale Games با GameDaily.biz داشته به این نکته اشاره کرده است که اگرچه داستان بازیهای آینده استودیو از یک ساختار اپیزودیک برخوردار خواهند بود، اما خود بازیها بر خلاف پایه اپیزود به اپیزود پیشین، اکنون کاملاً به صورت یکپارچه ساخته خواهند شد. بدن صورت که اگر بازیها باز هم به صورت اپیزودیک عرضه شوند اما تمام جوانب آنها پیش از انتشار اولین قسمت تکمیل شده است.
ما داستانها را به صورت اپیزودیک خواهیم ساخت اما برای اینکه چگونه عرضه شوند هنوز به تصمیم نهایی نرسیدیم. فکر میکنم مهمترین فرق نسبت به گذشته این است که دیگر بازیها را به صورت اپیزودیک نمیسازیم. اگر هم بازیها را به صورت اپیزودیک عرضه کنیم، تمام قسمتها قبل از آنکه اولین اپیزود عرضه شود آماده خواهند بود.
استودیو Telltale Games چندی پیش در مراسم بهترین بازیهای سال، The Game Awards 2019 بار دیگر اعلام کردند که بازی The Wolf Among Us 2 را در دستور ساخت قرار دادند و چندین نفر از سرپرستان ارشد قسمت اول را برای ساخت آن باز خواهند گشت. با این حال نباید به این زودیها منتظر عرضه بازی باشیم چرا که استودیو پروسه ساخت آن را بار دیگر از گام اول آغاز کردهاند و تایید نیز کردهاند که بازی در سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد.