طبق شایعهی جدیدی، استودیوی «فرام سافتور» (From Software) برای خلق محیط بازی Elden Ring منابع الهام جالبی داشته است. در ادامه خبر همراه گیمشات باشید.
بازیکنان از معرفی بازی Elden Ring بسیار هیجانزده شدند. عنوان نقشآفرینی جدید استودیوی فرام سافتور نوید بازگشت به محیط و فضایی تاریک و فانتزی را میدهد که باعث شده است این استودیو به جایگاه امروزش برسد. با این حال از زمان معرفی این عنوان جزئیات کمی را از آن شاهد بودهایم و طرفداران به شدت مشتاق اطلاعات جدید هستند. در همین حال، اطلاعات غیررسمی تازهای به انتشار رسیدهاند که میتوانند جالب باشند.
اینسایدر شناختهشدهی فرام سافتور Omnipotent طی پستی طولانی در ResetERA دربارهی بازی Elden Ring جزئیاتی را ارائه داده است. وی در مورد دنیای این عنوان گفته است که سازندگان دو منبع الهام داشتهاند؛ یکی آثار طراح و بازیساز محبوب «فومیتو اوئدا» (Fomito Ueda) نظیر Shadow of Colossus و دیگری مناظر زیبای اسکاتلند. با این حال، این بازی همچنان مناطقی را دارا خواهد بود که حال و هوای Dark Souls را تداعی میکنند.
این به علاوهی سیستمهای پویاتر در بازی Elden Ring نوید تجربهای متفاوتتر از آنچه فکرش را میکردیم میدهند. مثل همیشه نباید به چنین شایعاتی آنچنان اطمینان کرد اگرچه این جزئیات جدید به نوعی با گفتههای «هیدتاکا میازاکی» (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان این عنوان، در خصوص طراحی دنیای آن هماهنگ هستند. میازاکی در گذشته همواره از نقش بسیار مهم محیط جهانآزاد این بازی و طراحی مکانیکهای گیمپلی بر اساس آن گفته است. Elden Ring همچنین به نوعی اولین بازی جهانآزاد استودیوی فرام سافتور به حساب میآید. امید است که در آیندهی نزدیک شاهد اخبار رسمی قابل توجهی باشیم.
بازی Elden Ring، پروژهای با همکاری «جرج آر. آر. مارتین» (George Martin) که نوید اتفاقات جذابی را میدهد، قرار است بر روی پیسی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان عرضه شود ولی تا به اینجای کار تاریخ انتشار مشخصی برای آن تعیین نشده است.
1 دیدگاه
مهدی
اولین بازی جهان باز این استودیو؟ دارک سولز جهان باز نبود؟