هیدتاکا میازاکی، خالق بازی Sekiro: Shadow Die Twice دوست دارد عنوانی داستانمحور و باکیفیت مانند Red Dead Redemption بسازد.
استودیو FromSoftware و کارگران آن «هیدتا میازاکی» به ساخت بازیهای خاص و کمنظیری مانند Dark Souls ،Demon’s Souls ،Bloodborn شهرت دارد. آخرین اثر موفق وی هم که به تازگی عرضه شده Sekiro: Shadows Die Twice است. این بازیها بیشتر از هرچیزی روی جنبه گیمپلی تمرکز دارند و داستانسرایی آنها کمتر مورد توجه قرار میگیرد.
اگرچه، بهنظر میرسد میازاکی قصد دارد در آیندهای نه چندان دور عناوین متفاوتی را خلق کند. وی طی مصاحبه با سایت Reboot Develop گفت که روزی روی یک عنوان داستانمحور کار خواهد کرد. عنوانی که در آن داستان حرف اول را بزند و عوامل دیگر بازی در سایه این روایت فوقالعاده قرار بگیرند. او Red Dead Redemption 2 را یکی از بازیهای این سبک دانست. در ادامه به شوخی عنوان کرد گاهی تیم خودش هم داستان بازیهایی که میسازند را نمیفهمند.
البته که هواداران خاص استودیو FromSoftware ساخت یک بازی شبیه Red Dead Redemption 2 را خیانتی به سبک ویژه این استودیو میدانند؛ چراکه عناصر سازنده یک عنوان مانند Dark Souls زمین تا آسمان با Red Dead Redemption 2 متفاوت است. شاید آنهایی که عاشق مکانیزمهای دارک سولز و امثال آن هستند از فرامسافتور فاصله بگیرند و سراغ توسعهدهندگان دیگری بروند. در نهایت اگر تنها یک نفر بتواند آن مکانیزمهای خاص را با یک داستان تمامعیار ترکیب کند، میازاکی است.
بازیهای هیدتا میازاکی بیش از آنکه از آثار قدرتمند دیگر الگو بگیرند، الگو و چراغ راهی برای بسیاری از عناوین سالهای اخیر بودهاند. با توجه به موفقیتهای چشمگیر Sekiro: Shadows Die Twice احتمالاً مدتی طول بکشد تا میازاکی سراغ یک عنوان جدید و متفاوت برود. تا به اینجا فروش سکیرو فوقالعاده خوب بوده و رکوردی برای فرامسافتور محسوب میشود. بدون شک این عملکرد خوب تا مدتها همچنان ادامه خواهد داشت.