بازی Metro Exodus که برای اولین بار سال گذشته معرفی شد، یکی از مورد انتظارترین عناوین برای اغلب بازیکنان است و در آیندهای نزدیک منتشر خواهد شد.
دو نسخه قبلی از این مجموعه بیش از هرچیزی برای فضا و اتمسفر بسیار خوب خود محبوب بودند ولی توسعه دهدگان بازی Metro Exodus قصد دارد در همه جنبهها این عنوان را بزرگتر کنند. این که Metro Exodus یک عنوان سندباکس با مراحل بسیار طولانی که بعضی چندین ساعت زمان برای تمام شدن نیاز دارند، بزرگترین این تغییرات هستند دیگر جنبههای بازی نیز در حال بزرگ شدن هستند که شخصیسازی اسلحهها جزئی از آن است.
سایت گیمینگ بولت با یکی از اعضای شرکت دیپ سیلور، ناشر بازی، مصاحبهای داشته و از او در مورد مکانیزمهای پیشروی در بازی و وجود سیستم مهارتبندی یا عناصر نقشآفرینی در بازی سوال کرده است. هوو بیین گفت که هیچ گونه عنصر نقشآفرینی در بازی وجود ندارد ولی به شخصیسازی اسلحهها اشاره کرد.
من قصد ندارم که وانمود کنیم که یک بازی نقشآفرینی داریم ولی سیستم شخصیسازی اسلحههای ما بسیار غنی است. شما میتوایند اجزا اسلحه را در نقشه بازی پیدا کنید و اسلحه کامل را از هم جدا کرده و آنجور که دوست دارید، انها را شخصیسازی کنید. ما در نسخه قبلی به شما این قابلیت را دادیم که لباس شخصیت خود را آپگرید کنید و این بار به شما اجازه آپگرید ابزاری که میپوشید را میدهیم و به عنوان مثال میتوانید کلاه خود را ارتقا سطح دهید.
بازی Metro Exodus که توسط استودیو THQ Nordic در دست توسعه قرار دارد تا سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ تاخیر خورده است و قرار است در آن زمان برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر شود. در این عنوان محیطی سند باکس را خواهیم داشت و همچنین سیستم آب و هوای داینامیک یا پویا به آن اضافه شده است که باعث میشود کاملا در دنیا و اتمسفر بازی Metro Exodus غرق شویم.