بازی Assassin’s Creed: Origins به طور رسمی در E3 2017 معرفی شد و از آن موقع صحبتهای زیادی در مورد این عنوان شده و اطلاعات مختلفی از آن منتشر شده است.
مجموعه Assassin’s Creed همیشه شامل دو بخش اصلی است، بخش تاریخی و بخشی فانتزی. بخش تاریخی همیشه به اشارات کوتاه خلاصه شده و نکتههای فانتزی آن نیز تاکنون به درستی مورد بررسی قرار نگرفتهاند.
یکی از این نکات فانتزی Assassin’s Creed: Origins، یک مار بسیار بزرگ است که در تریلر بازی در رویداد E3 2017 به صورت تصادفی ظاهر میشود، طرفداران سوالات زیادی در این مورد داشتهاند. «اشرف اسماعیل» (Ashraf Ismail)، کارگردان Assassin’s Creed: Origins، در مصاحبه با سایت OPM UK گفت:
سوالات زیادی درباره آن مار بزرگ به دست ما رسیده است. در بازی Assassin’s Creed: Origins ما اولین تمدن و فرهنگ را در اختیار داریم و قصدمان این است که به خوبی برای آن آماده شویم. Assassin’s Creed به یک برند و نام معتبر تبدیل شده و ما بدون دلیل عناصر فانتزی قوی را وارد داستان نمیکنیم.
دلیل خوبی برای حضور آن مار بزرگ در داستان وجود دارد ولی من قصد ندارم آن را برای شما اسپویل کنم. بله یک مار بزرگ در بازی وجود دارد، شاید بپرسید که چگونه همچین اتفاقی برا شخصیت اصلی داستان، بایک، قابل توجیه است و ما به شما خواهیم گفت که برای این سوال چندین پاسخ قانع کننده وجود دارد. قصد داریم که تنها از عناصر فاتتزی که به تمدن اولیه مربوط است استفاده کنیم.
بازی Assassin’s Creed Origins داستان شخصی به نام «بایک» (Bayek) را روایت میکند که محافظ جامعه خود است. سیستم مبارزات نیز شباهت زیادی به سری بازیهای Dark Souls پیدا کرده، ولی بر روی ضدحملات تمرکز بیشتری شده است.
Assassin’s Creed Origins در ۲۷ اکتبر (۵ آبان) برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و پیسی منتشر خواهد شد.
2 دیدگاه
Agent_of_Chaos
والا من دلم خوش بود که قراره برگرده به ریشه اون ماره رو که دیدم گفت نه بابا، فقط امیدوارم داستانش قانعه کننده باشه.
SISenlkl
۹۸۷۶۶۶