طبق گفته توسعه دهندگان حاضر در بایوویر، بازی Mass Effect: Andromeda بزرگترین بازی این استودیو خلاق خواهد بود. با گیمشات جهت دریافت جزئیات بیشتر همراه باشید.
در مصاحبه اخیر چند تن از سازندگان بازی با وبسایت معتبر Game Informer، تهیه کننده بازی آقای مایک گمبل (Mike Gamble) در رابطه با بازی در دست ساخت خود اظهار داشت:
از نظر تعداد محتوا، این بزرگترین چیزی است که ما ساختهایم. برخوردهای مربوط به مبارزه وجود دارند، برخوردهای مربوط به معماها وجود دارند، برخوردهای مربوط به روایت داستان وجود دارند و خیلی چیزهایی که اتفاق میافتند و عمق بیشتری به این مسیر بحرانی خواهند داد.
توسعه دهندگان قصد دارند تمامی مناطق بازی را خاطره انگیز طراحی کنند، حتا اگر برخی سیارات در داستان اصلی وجود نداشته باشند. از ماموریتهای فرعی موجود برای بازیکنان میتوان به ماموریتهای وفاداری اشاره کرد که از بازی Mass Effect 2 بازگشتهاند. این ماموریتها اختیاری هستند، اما شانسی برای آشنایی با شخصیتهای همراهتان را به شما میدهند.
عمق بیشتر بازی زمانی نمود پیدا میکند که بدانید جناحهای دشمن بازی همگی با یکدیگر دوست نیستند و شاهد نبرد میان چندین جناح دشمن هم خواهید بود. این در حالی است که قابلیت اسکن سیارات به شما سرنخهایی در رابطه با محیط اطرافتان میدهد. آقای فابریس کوندومیناس (Fabrice Condominas) در این رابطه میگوید:
امکان اسکن کردن یکی از مهمترین ابزارهای کاوشی است که شما در بازی دارید.
وی افزود:
شما در کهکشان تازه وارد هستید؛ چیزهای بسیار فراوانی وجود دارد که شما از آنها سر در نمیآورید. اسکنر روشی است که چیزهایی که در محیط اطرفتان وجود دارد را بگیرید، اطلاعات را جهت تحلیل به Tempest بفرستید و سرنخها را پیدا کنید.
درست است که اطلاعات نسبتا فراوانی از بازی به دست آوردهایم، اما هنوز هم تاریخ انتشار بازی Mass Effect: Andromeda مشخص نشده است، با این حال چندین فروشگاه آن را مصادف با ۲۱ مارس اعلام کردهاند. کارگردان بازی آقای مک والترز (Mac Walters) هم به تازگی به وجود بازیهای بیشتری در رابطه با مجموعه اشاره کرده، با این حال تایید شده Andromeda قرار نیست تبدیل به یک سه گانه جدید شود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با جدیدترین ماجراهای فضایی استودیو بایوور، مقاله هر آنچه که از بازی Mass Effect: Andromeda میدانیم را از دست ندهید.