مطالب مرتبط

15 دیدگاه

  1. 1

    Afshin

    نقدارو که سریع منتشر نمی کنین، منتشر می کنین کلی غلط املایی توشوشنه، بعدشم بهتر نیست تو آخر مطلب منبع رو ذکر می کردید؟ به نظر م کار قشنگی نیست که یه نقد ترجمه شده رو اختصاصی جلوه بدید. متن که اختصاصی نیست تصویر اختصاصی هم نمی ذارید آخر سر هم می زنید تهیه شده در گیم شات! عجبا

    پاسخ
    1. 1.1

      محمد سعید خزایی

      عزیز نقد ها رو ما سریع منتشر نمی کنیم؟
      اکثر نقدها در نظر بگیرید روزها از سایر سایت‌ها جلوتر هستیم.
      متن کاملا اختصاصی هست. نوشته شده توسط کیان کیاظمی و اصلا ترجمه ای نیست. وقتی حرفی میزنید براش منبع داشته باشید و یا ساکت باشید!
      این نقد کاملا اختصاصی بوده. اگر شک دارید و منبع خاصی مد نظرتون هست لینک بدید لطفا.

      تصاویر اختصاصیم از الزامات مقاله نیست و صلاح می‌بینیم به این شکل پیش بریم چون کیفیت متن برای ما ارجعیت داره به تصاویر. اگه شما تنها کیفیت مقالات در تصاویر اون می بینید مبحثی جداست و به ما مربوط نمیشه.

      سپاس

      پاسخ
    2. 1.2

      کیان کاظمی

      دوست عزیز یکی از دلایلی که این نقد سریع منتشر نشد این بود که برخلاف بسیاری از وبسایت های معروف ایرانی که کارشون شده انتشار نقدهای ترجمه شده که حتی بازی هم نکردند، سعی کردم این بازی رو تا حد امکان تجربه کنم و نظرمو به صورت نهایی و با تجربه تک تک بخش های بازی بنویسم. همونطور که سعید عزیز هم گفت اگر به صحت محتوای مقاله در زمینه اختصاصی بودن شک دارید، منبع بدید.
      با تشکر از نظرتون

      پاسخ
    3. 1.3

      سجاد محمدی‌پور

      سلام افشین جان
      یک موضوعی رو که سعید عزیز بهش اشاره نکرد رو بنده عرض کنم خدمتتون. در خصوص بررسی و نقد COD که پاسخم کاملا واضحه و چیزی نیست که بخوایم از کاربرای محترم سایت پنهانش کنیم؛ همونطور که بعضا نقد بازی هایی در سایت موجوده که به صورت ترجمه هست و منبعش رو هم زدیم. پس قاعدتا ما از کسی ترسی نداریم که بخوایم منبع رو پنهان کنیم یا نوشته دیگران رو خدایی نکرده بدزدیم. دقیقا برخلاف بسیاری از سایت ها که در ظاهر اختصاصیه مطالبشون اما در باطن، نویسنده حتی نمیدونه آیکون بازی چه شکلیه.
      علاوه بر این ها باید یادآوری کنم که وب سایت گیم شات علاوه بر نقد بازی های روز، بررسی اکثر بازی های مستقل رو هم پوشش داده! لذا احتمال میدم که موقع انتشار این مقالات یا شما خواب بودید یا مدارس باز بوده. مهم ترین نکته؛ یاد بگیریم جوری انتقاد کنیم که بگنجه. مرسی بابت نظر و حضورتون

      پاسخ
  2. 2

    مهرداد خیاط محمدی

    با تشکر بابت نقد خوب کیان عزیز
    من خودمم بازی رو تجربه کردم ولی نمیدونم چرا ازش خوشم اومد 😐
    البته دلیلش میتونه این باشه که از Black ops2 به اینور هیچ عنوانی از کالاف رو بازی نکرده بودم. البته در اینکه از نسخه قبلی بازی خیلی کپی برداری کردن شکی نیست.
    فقط به نظرم کاش اون بخش جنگنده های فضایی رو با شبیه ساز مقایسه نمی کردید. چون اصلا اگه بخواییم به طور کلی بازی رو با یک عنوان شبیه ساز مقایسه کنیم، اساس بازی زیر سوال میره. بزرگترین ایراد بازی از دید شبیه سازی اینه که اصلا ما در خلا صدا نداریم که. در حالی که اینجا توی خلا صدای انفجار و گلوله هم شنیده میشه. واسه همین میگم بهتره همونطوری حالت آرکیدش رو بپذیریم.
    با تشکر فراوان

    پاسخ
    1. 2.1

      کیان کاظمی

      سلام مهرداد جان، ممنون، نظر لطفته
      فک کنم اینکه از BO 2 به این سمت نسخه های جدیدو بازیو تجربه نکردی تاثیر فراوانی داشته باشه رو نظرت نسبت به این نسخه.
      با بحث آرکیدی بودن بازی هم موافقم و نظرم رو نبردهای فضایی رو به عنوان علاقه مند به بازی های شبیه ساز پرواز گفتم و نکته منفی هم حساب نکردم.
      در مورد مشکلات و گاف هایی که در زمینه علمی وجود داره هم کاملا موافقم، مخصوصا اون مرحله که نزدیک به خورشید بود D:

      پاسخ
  3. 3

    Afshin

    یه انتقادی کردم و اسش دلیل هم دارم . منتها چیزی که واسم عجیبه اینه که دو تا دونه آدم فهمیده نبودن جواب بدن به ما؟ به جای این که دو سه نفر که هنوز دهنشون بوی شیر میده و کاری جز توهین به طرف مقابل رو ندارن رو بفرستید واسه جواب، دوتا جواب منطقی بدید

    پاسخ
    1. 3.1

      محمد سعید خزایی

      عزیزم اول اینکه ما دلیلی ندیدم از جانب شما! بالا هم از شما خواستیم منبع ادعایی که دارید قرار بدید که چنین چیزی مشاهده نشد!
      شما در حالی از «توهین» حرف میزنید که «دو تا دونه آدم فهمیده نبودن» و «هنوز دهنشون بوی شیر» توهین حساب نمی‌کنید! و جالب‌تر اینجاست این حرفا رو دارید به افرادی می زنید که بدون شک توی کارشون حرفه‌ای و با سابقه هستن. البته امری طبیعی هست، چون مقتضی سنی شما اینطوری حکم می‌کنه و اکثر افراد در دوران ابتدایی و راهنمایی چنین حرفایی میزنن!
      توهینی از جانب ما صورت نگرفته، اگر هم برداشت اشتباهی از حرف‌های ما داشتین منظور اشتباه متوجه شدید. جواب منطقی هم بالا داده شد، این مطلب از کیفیت به شدت بالایی برخوردار هست و کاملا اختصاصی گیم‌شات هست.

      موفق و پیروز باشید.

      پاسخ
  4. 4

    mahan 220

    نقد جالبی بود به کارتون ادامه بدید به نظر های منفی هم توجه نکنید …خدا قوت

    پاسخ
    1. 4.1

      محمد سعید خزایی

      ممنون ماهان جان. لطف داری شما عزیز

      پاسخ
  5. 5

    Afshin

    عجب :))) هیچی دیگ وقتی این رو با کیفیت به شمار میارید همون سکوت بهتره دیگه. هنوزم رو حرفمم

    فقط یه سوال خیلی بزرگ دارم. رو چه حسابی افرادی که تا دیروز توی فرومای دیگه مطلب می نوشتن، افرادی که اسکی می رن، و افرادی که ترجمه بلد نیستن رو حرفه ای خطاب می کنید؟ می شه یخورده واسه ی من توضیح بدید در این مورد؟ نمی دونم شایدم من اشتباه دارم می بینم و حرفه ای نوشته نشده. دلمون واسه ویدیوهاتون که مثل کلیپای دیرین دیرین بود هم تنگ شده یخورده :)) روحیه مون رو عوض می کرد :))

    پاسخ
    1. 5.1

      سجاد محمدی‌پور

      مثل اینکه یک عده از دوستانِ ظاهراً محترم، اینجارو با باغ وحش هایی که دوست ندارم اسم ببرم اشتباه گرفتن! متاسفانه توی فرهنگ ایرانی ها چیزی به اسم شعور و شخصیتِ مجازی هنوز جا نیفتاده و رسانه هایی مثل گیم شات هم قرار نیست استثنا باشن. چه اینجا، چه گیمفا و چه وب سایت معتبری مثل زومجی! انتقاد کردید و پاسخش رو هم در کمال احترام گرفتید (کاملا مشخصه که انتظار چیز دیگه ای رو داشتین). لزومی نداشت که بنده به این کامنت شما جواب بدم؛ چون از قدیم گفتن: آن چیز که به عیان است چه حاجت به بیان است؟
      فکر کنم لازمه که یک چیزی رو یادآوری کنم فقط خطاب به شما افشین جان: جوری حرف میزنی انگار نویسنده ها از شیر مادر نویسنده بودن. جالبه؛ نصف همین افرادی که در ابتدا توی فروم ها فعالیت میکردن، الان دارن توی سایتی به اسم گیمفا و با محتوای سولزفا فعالی میکنن. بارها و بارها چه در کامنتا و چه در فضاهای دیگه گفتم؛ بجای اینکه بگید «مشکل داره»، بگین «چرا مشکل داره» تا ما با کمال احترام، همون طور که به سایرین پاسخ میدیم به شما هم جواب بدیم. بجای این حرفا، به نظرم بهتره روی درس و مشقاتون تمرکز داشته باشین؛ به هر حال امتحانات ابتدایی ها زودتر شروع میشه.
      بازهم میگم، نه من و نه کسی اینجا قصد بی احترامی کردن نداره؛ مگر اینکه فرد مورد نظر خودش قصد و نیتی داشته باشه. هیچ لزومی هم نداشت که این کامنت رو تایید کنیم، اما قطعا تا زمانی که افکار غلط پشت بحث های مختلف باشه، ما این کار رو انجام میدیم و بیمی هم از فعالیت هامون نداریم.
      با یک خداحافظی تر و تمیز خوش حالمون کن افشین جان…

      پاسخ
    2. 5.2

      مهرداد خیاط محمدی

      دوست عزیز
      منم مثل شما مخاطب این سایتم و اکثر نقدای خارجی در این مورد مثل Gamespot و Gamesradar و بقیه رو هم خوندم.
      شما از اولش هی دارین میگین کپی برداری کپی برداری؛ اما توی هیچکدوم از نظراتتون هم نگفتین کپی برداری از کجا؟
      پس معلومه که دارین زمینه سازی میکنین واسه هدف اصلیتون که معلومه چی هست.
      شما که اینقدر ادعاتون میشه برید به همون سایتی که این افراد حرفه ای از فرومش اومدن و از مدیران و مسئولان اون فروم بخوایین که واسه مطالبشون توی سایتشون منبع بزارن.
      حالا خوبه اینجا واسه کوچکترین اخبار هم منبع میزارن؛ اما توی اون سایتِ معلوم الحالی که جنابعالی ازش اومدی حتی یکبار هم یدونه منبع واسه هیچ پستی گذاشته نشده.
      اگه مشکلت منبع هست؛ که اونجا وضع خرابتره. اگر هم مشکلت یک چیز دیگه اس، پس برو سراغ اصل مطلب.
      اصراری هم نیست شما بیایین این سایت و مطالبی که به قول خودتون غیرحرفه ای هستن رو بخونید. میتونید برید به همون سایتای فوق حرفه ای. قطعا کسی این سایت رو به شما تحمیل نمیکنه و نخواهد کرد.
      البته تاکید میکنم منم مثل شما مخاطب این سایتم ولی بی انصافی در حق کسانی که زحمت میکشن نمیتونه بی جواب بمونه.

      پاسخ
  6. 6

    zohreh

    سلام،به نظر من همین که اومده خیلی مدرنش کرده خودش ی امتیاز منفی هست،که حتی آدم به خودش زحمت نمیده بخواد بازیش کنه،نسخه های قبلی call of خیلی بهتر بود،نسخه جدید بتلفیلد با گرافیک عالی،هنوز سعی میکنم چهره واقعی جنگ رو نشون بده،وبا وسایل عجیب و غریب،رفتن به فضا،یا اسلحه ها و ماشین های فضایی، بازی رو خراب نمیکنه، به نظر من نسخه ی جدید call of ی نسخه ی شکست خورده بین طرفداران هست

    پاسخ
    1. 6.1

      کیان کاظمی

      درود بر شما
      من هم از دیدگاه یک طرفدار بخوام بگم موافقم با این حرف، اما اگر سازنده بتونه با استفاده از یک فضای جدید در مجموعه‌ای که خطر تکرار داره تهدیدش می کنه نوآوری ایجاد کنه، به شخصه با این موضوع مشکلی ندارم، ولی متاسفانه IW تو انجام همین کار هم شکست میخوره.
      ممنون بابت توجه و نظرتون

      پاسخ

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه‌ی حقوق برای گیم شات محفوظ است. هر گونه کپی برداری از مطالب گیم شات بدون اجازه‌ی قبلی ممنوع است.