مطالب مرتبط

2 دیدگاه

  1. 1

    Alireza25

    ممنون بابت نقد
    یکی از بدترین انیمیشن هایی که دیدم مربوط به “مینیون ها” بود که میشه گفت تقریبا داستان خاصی رو دنبال نمیکرد و شبیه تبلیغات تلویزیونی شده بود منتها یک و نیم ساعت وقتمان را میگرفت! بدتر از اینکه یک میلیارد دلار رو با این به جیب زد!
    وقتی این انیمیشن رو هم که دیدم با اینکه بسیار بهتر از ساخته قبلیش بود ولی متوجه شباهت های بیش از حدش با “داستان اسباب بازی‌ها” شدم که بسیار اذیت کننده بود! ظاهرا حتی ایده خودش رو هم نمیتونه ایجاد کنه. ولی به هر حال به خاطر طراحی خوب و بامزه شخصیت ها و صداگذاری خوب ارزش یک بار دیدن رو داشت
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    آقای یاشار فینال سریال westworld رو نقد خواهید کرد؟

    پاسخ
    1. 1.1

      یاشار گروسیان

      درود و ممنون از شما بابت مطالعه متن
      در رابطه با بخش اول حرفاتون نظری ندارم و موافقم. البته این رو در نظر داشته باشید که آثاری مثل «مینیون‌ها» صرفا برای تفریح و لذتی مقطعی ساخته شدند به طوری که میشه گفت اونها رو یک‌بار مصرف هم نامید. همونطوری که به درستی اشاره کردید، این دسته آثار قصه خاصی رو دنبال نمی‌کنند و صرفا برای خنده‌ای چند ساعته مخاطب رو سرگرم می‌کنند، انتظاری بیش از این هم ازشون نخواهد رفت. ولی «زندگی مخفی حیوانات خانگی» کمی خودش رو درگیر قصه‌بافی و شخصیت پردازی می‌کنه که از پس پرداخت به موضوعش هم برنخواهد آمد.
      نقد فصل اول سریال وست ورلد در حال نگارش هست و اگر مشکلی پیش نیاد، پس از اپیزود فینال منتشر خواهد شد.
      ممنون از شما و موفق باشید.

      پاسخ

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه‌ی حقوق برای گیم شات محفوظ است. هر گونه کپی برداری از مطالب گیم شات بدون اجازه‌ی قبلی ممنوع است.