سازنده بازی Assassin’s Creed Origins درباره گیمپلی این بازی اطلاعات بیشتری با بازیکنان به اشتراک گذاشت. شایان ذکر است این جزئیات شامل عقابها و تیراندازان سوارکار میشود.
بازی Assassin’s Creed Origins به نظر نسخهای جدید و پر انرژی از سری بازیها Assassin’s creed است، نسخههای اولیه از این سری هیجان مخصوص خود را داشتند ولی با انتشار نسخههای جدید و تکرار یک سری عناصر در آنها، این سری کم کم خستهکننده و تکراری شد. تغییرات زیادی در بازی اعمال شده است، از گیمپلی بازی گرفته تا مراحل فرعی و امکانات جدید برای بازیکنان همه و همه اشتیاق ما را برای این بازی بیشتر میکند. اشرف اسماعیل، کارگردان این بازی، اطلاعات جدیدی در این باره ارائه داد.
به طور مثال او درباره عقابهای بازی توضیح داد؛ اسماعیل گفت این پرندگان که برای شناسایی و جمعآوری اطلاعات استفاده میشوند و میتوانند تا جایی که شما بخواهید از شخصیت بازی دور شوند. به طور کلی شما میتوانید با عقاب خود در دنیای بازی به جستجو بپردازید، بدون این که لازم باشد شخصیت خود را جا به جا کنید. او همچنین اضافه کرد تیرهای این نسخه از قوانین فیزیک پیروی میکنند، نه از مسیرهای از پیش تعیین شده؛ پس تیرهای این بازی بیشتر به تیرهای بازی Breath of the Wild شباهت دارند، تا تیرهای بازی Horizon. خوشبختانه به نظر میرسد سازندگان Assassin’s Creed Origins کم و کاستیهای نسخههای قبلی را در بازی خود راه نخواهند داد.
او د نهایت گفت که تیراندازان سوارکار که در دنیای بازی یافت میشوند، پویا و انفعالی هستند و رفتار آنها متناسب با اعمال شما در دنیای بازی است، که از واکنشی بودن سیستم بازی خبر میدهد. پس میتوان از این بازی انتظارهای زیادی داشت؛ همه طرفداران سری Assassin’s creed امیدوارند این سری محبوب به دوران اوج خود بازگردد. بازی Assassin’s Creed Origins در تاریخ ۶ آبان برای پلیاستیشن ۴، ایکس باکس وان و پیسی منتشر میشود.